Onze eerste dagen.

6 oktober 2015 - Kruger Park, Zuid-Afrika

Zo daar zijn we dan!
We hebben ondertussen twee dagen en nachten in het Kruger Park erop zitten. En we hebben zo veel gezien. (Het zelf rijden gaat trouwens prima!)
Gister van 9:00 uur tot 16:30 gereden. We kwamen aan op een park(waar ons huisje stond) waar (onze aller eerste) neushoorn en olifanten vlak langs ons liepen. Soms wel op 50m afstand. Gelukkig zat er een hek met schrikdraad tussen.

Vanmorgen ging om 04:30 uur de wekker. Om 5:00 uur hadden we een ochtend wandeling. Na 3 uur wandelen hadden we olifanten en neushoorns van dichtbij gezien. Zo indrukwekkend als je daar loopt.. Je bent dat zo klein.
Daarna meteen door naar ons volgende huisje. Deze zit ook in het Kruger Park. Onderweg weer zo ontzettend veel gezien. Waaronder onze eerste luipaard ooit! (Hij ging heel netjes voor ons zitten.)
En olifanten en imapala's die op je pad lopen, of een giraf die je sloom aan kijkt.. Geweldig gewoon.
Vanavond de braai aangestoken en tijdens het bakken liepen de impala's voorbij.. Mooier kan dan toch niet?
Morgenochtend hebben we om 04:15 een game-drive met een gids. Dus vanavond vroeg naar bed.

Er is hier heel slecht internet. Ik probeer ook de foto's erop te zetten en anders komen die later.

1. Stina Volker, Atuu Travel:
    6 oktober 2015
    Wat geweldig allemaal! Ook al meteen neushoorns, super! En dat luipaard, hoe mooi is dat zeg, nog nooit zo goed gezien (maar 1x ooit, in een boom, in Kenia).
    Geniet lekker verder! En veel plezier met de gamedrive morgen.
    Veel groetjes, Stina
  2. Esther:
    6 oktober 2015
    Wat een belevenis!! Gaaf dat jullie de dieren zien die jullie zo graag wilden zien!! Geniet er nog lekker van. Wat een geweldige foto van moeder olifant met jong!!
  3. Jessica:
    6 oktober 2015
    Aan het begin van de vakantie al meteen de dieren gezien die jullie wilden zien. Heel erg leuk en mooi. Wat staat jullie nog meer te wachten.....
  4. Carla Branch:
    7 oktober 2015
    You are certainly meeting all the unique and beautiful wild life. Continue that way , hopefully.
  5. Pa en ma:
    7 oktober 2015
    Jullie genieten echt van alles wat jullie tegen komen en dat al in 2 dagen. Geweldig