Amakhala Game reserve

13 oktober 2015 - Western District, Zuid-Afrika

Onze laatse safari zit erop. Twee dagen rond gereden in Amakhala Game Reserve. Een klein park maar echt super mooi! Weer enorm veel gezien. Gisteravond een leewengezin gezien van dichtbij. En later toen het donker werd met een rood wijntje en wat snacks genieten van een prachtig uitzicht over het park. Niet te bechrijven hoe mooi dat moment was!
Vanmorgen weer vroeg oppad en eindelijk ook de cheeta gezien. (Een moeder met 4 welpjes)
De halsbanden die ze om hebben is om de roofdieren te volgen en hun gedrag analyseren in de kleinere parken.
Nu aan het ontbijt en zo in ca 5 uur rijden naar Oudtshoorn. Op naar cultuur!

1. Stina Volker, Atuu Travel:
    13 oktober 2015
    Geweldig, dus toch gelukt, de leeuwen van dichtbij. En da nog wel een heel gezin. O, heerlijk, dat uitzicht dat jullie beschrijven. Sweet memories....Cheetafoto is ook super! Veel plezier in bij de struisvogels!
  2. Esther:
    Wat gaaf!!!! Wat een belevenissen!! Mooie foto's!!
  3. Sjak:
    13 oktober 2015
    Klinkt supergoed allemaal! Heel wat anders dan vorig ja met al die tempels Maar ik lees dat nu de cultuur er aankomt! Kan ook mooi zijn! Geniet ervan!
    Ps: probeerde al eerder te reageren, maar comp. werkte niet mee. X Sjak